U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij met u uitgebreid de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een degelijke verstrekking mag worden verwacht.

Deze pagina legt uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking. Indien wij een ontevredenheid van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen comfort de Wet Klachtenrecht Client Zorgsector.

Teneinde uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u een e-mail te versturen met een uitgebreide toelichting naar info@lesalontamara.nl ter attentie van Mevrouw T. Ploeg. Binnen 5 werkdagen vindt reactie plaats. Wij zullen er alles aan doen om samen met u de juiste oplossing te vinden.

Mocht de klacht niet oplosbaar blijken dan kan de bovengenoemde e-mail op uw verzoek als klacht worden voorgelegd bij de door de SEMH erkende klachtencommissie , waar Le Salon Tamara als HSBN lid gebruik van maakt. HSBN is te bereiken op: Bachbaan 73208 BA te Spijkenisse of via info@hsbn.nl.

De erkenningsregeling voor klachtencommissies zorgt ervoor dat de cliënt erop kan vertrouwen dat de klacht zorgvuldig en onafhankelijk wordt behandeld.